Heeft u een klacht? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij zullen de ontvangst van uw klacht per e-mail binnen 24 uur bevestigen. De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar uw klacht tot volle tevredenheid af te handelen. Binnen vier weken kunt u een mondelinge en daarna schriftelijke/e-mail reactie op uw klacht verwachten. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u binnen 4 weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer uitsluitsel verwacht wordt. Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van uw klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens. Indien u niet tevreden bent met de wijze waarop uw klacht wordt afgehandeld, dan kunt u de klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken. Voor meer informatie surf naar de site: www.degeschillencommissie.nl. Kenniscentrum WMO legt zich neer bij de uitspraak van de Geschillencommissie. De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar.

Heeft u een klacht?

  • Persoonlijke gegevens